כאבים בקרסול שנה לאחר שבר
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום , אני שנה לאחר שבר תלישה בפטישון החיצוני בקרסול, עדיין יש כאבים כשאני יורדת במדרגות או לאחר הליכה ארוכה , עשיתי בדיקת us ובפיענוח כתוב - Teltoid ligament - הודגמה התעבות אי סדירות , ללא קרע טרי, Atfl - הודגמה התעבות , אי סדירות , לא הודגם קרע טרי, הודגמו מוקדים היפראקואיים זעירים, ייתכן שיברי תלישה ישנים בין היתר רציתי לשאול מה זה אומר ? מה הטיפול המומלץ במקרה כזה ? והאם נדרשות בדיקות נוספות ? תודה :)
שלום לילך! מדובר בשרידי הפגיעה הראשונית ( מתיחה ואף קרע חלקי של הרצועות המייצבות בקרסול ) ממליץ לך להגיע לאורטופד כף רגל וקרסול. ייתכן ויש מרוך בבדיקות דימות נוספות כגון CT או MRI בברכה