כאב בקרסול שנה לאחר שבר
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום , בת 35 , לפני שנה שברתי את הקרסול , אובחן כשבר פטישון חיצוני , שמו לי גבס לשבועיים ולאחר מכן את האיירקאסט ל3 חודשיים, עשיתי פיזותרפיה אבל מאז עדיין מרגישה כאב בכל כיפוף של הרגל וכן בירידה במדרגות, הכאב הוא גם איפה שהיה השבר וגם בצד הפנימי של הקרסול יותר. בנוסף מופיע כאב גם כשאני רק נוגעת או נשענת על הרגל במקום בו היה השבר. רציתי לשאול מה זה יכול להיות ומה אפשר לעשות? האם נדרש בירור נוסף ? תודה:)
שלום לילך! יש מקום לפנות לאורטופד כף רגל וקרסול ולבצע צלום ביקורת ואולי גם CT קרסול. ייתכן שגם תצטרכו בדיקות נוספות ( כגון בדיקת מוליכות עצבית - EMG ) בברכה