האם זה יכול לעבור ללא טיפול תרופתי?מה הטיפול שאתה ממליץ
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
תוצאות בדירת NRI בצקת ברקמות הרכות באספקט הפלנטרי של כף הרגל בגובה העצמות הטרזאליות ללא קרע ברור ברצועות בקו ה-lisfranc כולל ללא פגיעה בקו ה-lisfranc . נוזל מוגבר במפרק 5 MTP עם נוזל ובצקת אינפריורית לראש המטאקרפוס החמישי והמפרק המטטרזופלנגיאלי החמישי נראה שמדובר בבורסיטיס יתכן משני לדריכה. הגידים הפלקסורים והגידים האקסטנסורים נראים תקינים. לסיכום: בצקת ברקמות הרכות באספקט הפלנטרי של כף הרגל בגובה העצמות הטרזאליות עם תגובת מאמץ קלה בבסיס המטטרזוס השני. נוזל מוגבר במידה קלה במפרק MTP חמישי עם מעט נוזל ובצקת אינפריורית לראש המטטרזוס כמתאים לבורסיטיס.
שלום ונסה! קודם כל יש לפנות לבדיקת אורטופד כף רגל וקרסול כדי להבין מה גרם לממצאים בבדיקה, מה התלונות וכו' בהחלט ישנם טיפולים יעילים שעשויים להקל על המצב בברכה