כיפוף אצבעות רגליים כלפי מטה לאחר שבר
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום , לפני עשרה ימים קיבלתי מכה , יש לי שני שברים קטנים בעצם המסרק באיזור הזרת , ורגל מעט נפוחה אל ללא כאבים בכלל באיזור שלפני הצבעות ,וכמובן שלא מסוגל וגם אסור לי לדרוך בינתיים , רק על העקב ,רציתי לדעת אם זה נורמלי שיש מגבלה לכופף את אצבעות הרגליים כלפי מטה , או שזה מסתדר לאחר ההחלמה המלאה. כמובן שתהיה לי ביקורת אצל רופא , פשוט אני לחוץ .תודה רבה .
לקריאה נוספת והעמקה
שלום נועם! המצב מצריך בדיקת אורטופד, השאלה היא האם לא ניתן לכופף בוהנות עקב כאב או עקב חולשת השרירים? אני ממליץ לך לפנות בהקדם להערכת אורטופד. בברכת החלמה מהירה