שטפי דם בבהונות, מתי צריך להתחיל לדאוג.? דימום פנימי? סרטן?
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, אני מבחינה בשיטפי דם בבהונות, זה התחיל עם אחד עכשיו יותר משלושה. אני נוטלת קונצרטה מזה כ 10 שנים. בעבר היה דימום פנימי שהתגלה בסוף הקולון ונסגר לערך 7 שנים אחורה. (פרופסור הבהיר כי לרוב זה לא נפתח שוב אך יש צורך להיות ערני למקום. במשפחה יש סיפור משפחתי של סרטן, אין לי שום גן, אך בדיקה של כל שנתיים של המעי הגס בעקבות שני צדי המשפחה עם. מעט שינויים נוספים: צואה שחורה שהיה כמספר ימים אך כרגע חזרה לנורמה, מעט פריחה מוגברת בפנים למה שאני רגילה.
לקריאה נוספת והעמקה
מה זה רופא פנימי?