נפיחות וכאבים 3 חודשים לאחר שבר ליספרנק
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני 3 חודשים לאחר ליספרנק. המצב היה גבולי והוחלט ללא ניתוח. בת 58. לאחר חודש וחצי הורד גבס ואני כבר חודשים על הרגליים עובדת ומתפקדת בליווי פיזיוטרפיסטית. כף הרגל עדיין מאוד נפוחה וכאבים חזקים מאוד כמו סכינים בצד הרגל בימים שאני מתאמצת טיפה יותר. (כלומר עושה את התרגילים והולכת יותר)ואז שוב צולעת לגמרי. רופא עדיין לא בדק. האם זה יכול להיות מצב ריפוי תקין?
שלום איילת! פגיעה ליספרנק לעתים קרובות משאירה נכות צמיתה. תהליך השיקום הוא ארוך. לעתים נדרשת גם התערבות ניתוחית ( גם אם בהתחלה הוחלט על טיפול שמרני ) ממליץ לך להיות במעקב אורטופד כף רגל וקרסול. בברכה