כאבים בכף רגל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אתמול התחילה לכאוב לי כף רגל שמאל, לא מאיפה שדורכים אלא בלמעלה. הרגשה כאילו התעקמה וכל דריכה עליה ממש כואבת. כשאני צולעת פחות כואב. הכאבים התחילו אתמול בערב מעט והיום פשוט התעצמו. לא זוכרת שקיבלתי מכה ברגל. מה שכן, אתמול יצאתי עם נעלי אצבע והלכתי המון (לא תוכנן שאלך הרבה). לקראת הצהריים אחת הנעליים נקרעו לי והלכתי יחפה ברגל אחת בערך שעה עד שמצאתי חנות נעליים אחרת וקניתי נעלי אצבע חדשות שאיתם הייתי עד הערב... הרגל הכואבת זו לא הרגל שהלכתי איתה יחפה (שהרגל הזו עם כוויה קלה מהחום של המדרכה) אלא זו הרגל השניה. האם לדעתך יש קשר בין הרגל הכואבת להליכה הרבה עם נעלי אצבע? מה לעשות כדי שזה יעבור כמה שיותר מהר? תודה
שלום שושי! אני ממליץ לך להרים את הרגל, ליטול תרופות לשיכוך הכאב, במידה והכאבים יימשכו - לפנות לבדיקת אורטופד בהקדם. בברכה