הוצאת ברגים ופלטות שבר קרסול
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני 10 שנים שברתי קרסול שבר טרימלאולרי. חיברו ב 2 פלטות וכ 10 ברגים. האם הוצאת הפלטות והברגים בשלב זה עלולה להיות מסוכננת לעצמות ובעצם לפרק/לחורר אותן באופן שייווצרו שברים חדשים? האם עם הזמן העצם נבנית על הברזלים ועדיף להוציא עכשיו ולא עוד, נניח, 10 שנים נוספות, שכן אז הסיכון יהיה גדול יותר?
שלום שימי! אם מחליטים להוציא את המתכות, רצוי לעשות את זה כמה שיותר מוקדם. כמובן קיימת סכנת שבר בעקבות ובמהלך הוצאת המתכות, אך בד"כ הסיכוי הוא נמוך. קיימים שיקומים שונים להשאיר / להוציא את הברגים / פלטות. כל מקרה לגופו. ממליץ לך להתייעץ עם אורטופד כף רגל וקרסול. בברכה