מגבלה בתנועת בקרסול כתוצאה מתאונה
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני כעשור עברתי תאונת דרכים במהלכה שברתי את הרגל מעל פטישון פנימי. כיום אני בן 30 וסובל ממגבלה מסויימת בתנועה. לרחק התאונה לא עשיתי פיזיו (לצערי האורתופד לא סבר שיש צורך בכך בזמנו). האם ניתן לשפר את המצב? במידה וכן, מה הצעדים שיש לנקוט ומה הסבירות שיובילו לשיפור? תודה
שלום עומר! כל מקרה לגופו, ייתכן ויש מקום לשיפור , צריך להגיע לבדיקת אורטופד כף רגל וקרסול ולבדוק מהו המקור של ההגבלה בתנועה. בברכה