בעייה בגיבוס שבר בקובואיד
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, לפני חמישה ימים שברתי את עצם הקובואיד, ברנטגן ראו שבר ללא תזוזה משמעותית. האם יש חובה לגבס בשבר כזה? האם הגיבוס חייב להתבצע בתנוחת פלקס? יש לי מחלה של רקמות חיבור, ותנוחת הפלקס בכף הרגל ממש בלתי אפשרית לי, בלי קשר לפציעה הנוכחית. נאלצתי להוריד את הגבס אחרי שעה. אילו אופציות יש בעצם?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ענת ! בהחלט יש מקום לקיבוע השבר, ממליץ לך לפנות לבדיקת אורטופד כף רגל וקרסול. יכול להיות שניתן יהיה לקבע במגף שברים ולא גבס. התנוחה המומלצת היא ב 90 מעלות ( Plantigrade ) בברכה