כאבים עזים בשורש אצבע כף הרגל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, מזה כשנה בערך אני סובלת מכאבים באצבע הסמוכה לבוהן בכף הרגל.הכאב מגיע משורש האצבע.אין נפיחות או אודם.רמת הכאב משתנה,יש תקופות שהכאב בקושי מורגש ויש תקופות כמו עכשיו שאני לא יכולה לדרוך על הרגל.הכאב לעיתים מלווה בנימלול האצבע ומקרין על הרגל כולה.הייתי אצל 2 אורטופדים בעבר שעשו לי צילומים ובדיקה אך לא מצאו כלום.לצערי הכאב העז ממשיך ללוות אותי ולהגביל אותי. אני לא עוסקת בספורט באופן מיוחד וככל הזכור לי לא קיבלתי מכה באיזור. אשמח לשמוע את דעתך המקצועית לעניין.
שלום יעל! בתנאי שבבדיקת רנטגן ובדיקת אולטרסאונד של כף הרגל לא נתגלו ממצאים, יש מקום לשקול ביצוע בדיקת MRI. על כל פנים יש צורך לפנות להתייעצות לאורטופד כף רגל וקרסול לצורך המשך בירור וטיפול. בברכה