ניתוח עכב שחיקת סחוס בבוהן הגדולה
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
קצת יותר מחודשיים וחצי עברתי ניתוח לקיבוע הבוהן של כף הרגל עקב שחיקה של הסחוס שגרם לי לכאבים עזים בהליכה ובעמידה. לאחר חודשיים מהניתוח יש לי עדיין כאבים חזקים בדריכה על כף הרגל.האם זה סימן המראה שהניתוח לא הצליח או שהתאמצתי מידי אחר הניתוח. יש אפשרות שהקיבוע יצא ממקומו. עלי לציין שאת אותו ניתוח עברתי לפני שנה וחצי ואז לא היו כאבים. עקב מצב הקורונה לא הלכתי לביקורת בבית חולים איכילוב ולא נעשה צילום . אני מודאגת ומחכה לתשובתך. בתודה מראש ובברכת רפואה שלמה תקוה פיטר
שלום תקוה! אני כן ממליץ בחום ללכץת לביקורת אורטופד כף רגל וקרסול שניתוח אותך. צריך לעשות צלום עדכהי ולראות שמהלך לאחר הניתוח הוא תקין. בברכה