כאבים בכף הרגל עקב.חבלה
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, לפני 8 חודשים נפלתי על כף הרגל התחתית ומאז כאבים בהליכה, בדיקת אמריי מראה: בצקת סובכודנרלית קלה באספקט הדיסטלי של עצם הקונאיפורם הלטרלית במשטח המפרקי שלה במפרק 3 mtpj על רקע שינויים ניווניים קלים פעילים ב midfoo, שאלה: מה זה אומר? איזה טיפול אתה יכול להמליץ לי? תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום סיגל! MRI יכול לכוון לתהליך שחיקת המפרק באמצע כף הרגל, ייתכן גם שמדובר בשבר קטן בעבר הקרוב ( בעקבות החבלה ) על כל פנים יש מקום להתייעצות עם אורטופד כף רגל וקרסול. בברכת החלמה מלאה