פענוח צילום רנטגן בכף רגל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי היה לי שבר בגליל שמתחת לאגודל לפני כמה שבועות ורציתי לדעת האם החלים והאם הצילום תקין כי עדיין כואב לי ברגל. http://www.up2me.co.il/imgs/52965217.jpg http://www.up2me.co.il/imgs/97275983.jpg ולצערי התור לאורטופד רק עוד שבוע וחצי
שלום דן ראשית תרגיש טוב שנית איך מעלים תמונה כמו שעשית ? לא השתמשת ב "בחר קובץ " שהאתר מציע ? כי ניסיתי כך ולא עלה לשאלה שלי . תודה
אפשר להעלות דרך האתר up2me.co.il ואז לשלוח קישור כמו שעשיתי
שלום דן! אינני יכול לפענח צלומים על דפי הפורום. ממליץ לך לפנות להמשך טיפול אורטופד כף רגל וקרסול. בברכת החלמה מהירה