שבר במסרקים 2-5 בכף הרגל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום וברכה. לפני שבוע נפל עלי חפץ כבד מאוד כ 300קג על כף הרגל. יש שברים בראשי המסרקים 2עד 5. שברים עם תזוזה. נותחתי והכניסו לכף הרגל כעין 5 "שיפודים" לקיבוע. הרופא אמר שלאחר 3 שבועות מהניתוח צריך להוציא את "השיפודים" ואז ניתן לדרוך על הרגל. שאלתי היא האם זה לא מוקדם מדיי 20 יום מהניתוח להוציא את חמשת השיפודים? וכן האם זה לא מוקדם מדי להתחיל לדרוך על כף הרגל לאחר 20 יום מהניתוח?
לקריאה נוספת והעמקה
תוספת לשאלה למעלה. אציין שאני בן 40 ובריא בדרך כלל