כאב באזור גיד אכילס.
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום נשלחתי על ידי אורתופד ל us בעקבות כאבים באזור גיד אכילס, התור הבא לאחר פענוח רק בעוד מספר חודשים, אז אודה לעזרתכם בתרגום פרקטי של תוצאות ה us ומה נכון שיקרה עכשיו כדי לטפל בכאב. תוצאה: 1. גיד אכילס הודגם המשכי ולא מעובה, ללא סימני קרע 2. הודגמו סימני אנטזופטיה במיקום האחיזה של גיד אכילס לעקב
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב! ממצאי US יכולים להצביע על תהליך דלקתי באזור החיבור של גדי אקילס לעצם העקב. יש מקום להתייעצות עם אורטופד מומחה לכף רגל וקרסול לגבי המשך הטיפול ( כולל שנוי באופי הפעילות הספורטיבית ) בברכה
תודה!