שברים כף הרגל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, לפני שבועיים נפצעתי בתאונת דרכים כהולכת רגל ונגרמןו 2 שברים ברגל שמאל: שבר רוחבי בסיס מסרק 5 - גבול מטאדיאפיזרי+שבר ספירלי שפט ומסרק 4. הושם גבס הליכה עוד במיון. בצילום מהיום ללא תזוזה אך לא מתחבר. מה הטיפול המומלץ? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
ענת שלום, השבר במסרק 4 מתאים לטיפול שמרני השבר במסרק 5 לפי תיאורך הוא שבר גונס שלא תמיד מתחבר ללא ניתוח. בכל מקרה אם אין תזוזה ואת בגבס וללא דריכה עדיין יש סיכויו לא רע לחיבור, אבל לא אחרי שבועיים לפחות 4-6 שב נדרשים לכך. אם עד 6-8 שב לא יופיע חיבור ויכאב לך, אפשר לדבר על ניתוח בברכה