בוהן
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום בת 23. לאחרונה יש לי בבהונות בשתי הרגליים נפיחות קלה (לא ממש נראית לעין יותר כמו תחושת גודש) וקצת כואב אם נוגעת. זה בא והלך ולא הרגיש נורא אז הנחתי לזה. אתמול הייתי כמה שעות על עקבים ועכשיו זה כבר נורא.. העור מסביב לציפורן אדום ונפוח בעיקר בחלק שקרוב לאצבע השנייה. כל לחץ קל על הציפורן או על החלק שקרוב לאצבע השנייה מכאיב לי מאוד.. יש סיכוי לציפורן חודרנית או שסתם הושפעתי מסיפורים באינטרנט? ועוד בשתי הבהונות במקביל? כדאי לנסות 'לנקז' מה שזה לא יהיה שם? כיצד? יש טעם לפנות לרופא? אם כן איזה, משפחה זה בסדר? תודה רבה...