כאבים באצבע חמש ברגל חצי שנה לאחר שבר.
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב לפני כחצי שנה שברתי את האצבע הקטנה של הרגל (שבר עם תזוזה). נאמר לי לקבע, ושזה יעבור לאחר מספר שבועות. היתה לי הטבה מסוימת לאחר כחודשיים וחצי אבל לאחר מכן התדרדרות וכאבים חזקים באצבע ובכל הצד הימני של הרגל שהולכים ומחמירים עד כדי כך שאינני יכולה ללכת. בצילום לא רואים כלום. מה ניתן לעשות? מה יכולה להיות הבעיה? תודה רבה.
שלום מאי! קודם כל צריך לגשת לבדיקת אורטופד כף רגל וקרסול. ישנם מצבים שדורשים טיפול והתערבות . בברכה
שלום ד"ר גורביץ', תודה על תגובתך הייתי אצל מומחה כף רגל בחודש שעבר והוא טוען שזה לוקח זמן אבל מאז זה רק מחמיר ועברה כבר חצי שנה מאז השבר.. מה כוונתך בהתערבות? ניתוח?