שבר עצם הסירה כף רגל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אובחן שבר בכף הרגל. אורטופד אבחן שבר ניתוק של עצם הסירה ושלח אותי למרל"מ לקיבוע ע"י גבס. במרל"ם הגדיר הרופא את השבר, כשבר תלישה קטן בחלק הגבי של הנביקולה. הוא לא המליץ על גבס אלא על תחבושת מרופדת, קומפרסים ומנוחה. הביא ההחלטה לפתחי. בשל הנוחות בחרתי בתחבושת, אולם איני רגועה. האם ההחלטה נכונה? האם השבר יתאחה? האם לא יגרם לי נזק עתידי? האם מותר לי לדרוך כעת על הרגל? כמה ימים? תודה איריס
לקריאה נוספת והעמקה
שלום איריס! ממליץ לך קודם כל לבצע בדיקת CT כף הרגל ולגשת להערכת אורטופד כף רגל וקרסול. בינתיים יש להימנע מדריכה על הרגל בברכה