כאבים לאחר שבר ליספרנק
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, עברתי לפני ארבע וחצי חודשים תואנת דרכים וכתוצאה מכף נפגעתי ברגל ימין ונגרם לי שבר ליספרנק היה אפשרות לעבור ניתוח וגם לא לעבור בחרתי בדרך בלי הניתוח ולכן הייתי עם גבס חודשיים וחצי ועוד חודש עם מגף הליכה עכשיו לאחר חודש שאני בפיזיותרפיה אני מרגיש כאבים בדריכה במרכז הרגל גם למעלה וגם למטה האם זה הגיוני שלאחר ארבעה וחצי חודשים השבר יהיה לי כאבים ונפיחות ומתי זה צריך לעבור תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב! לאחר פגיעה כה מורכבת אתה עלול לחוש כאבים זמן רב ( חודשים מספר ) וגם נפיחות עלולה להימשך הרבה. ממליץ להיות במעקב אורטופד כף רגל וקרסול. בברכה