תיקון הלוקס וולגוס
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דוקטור! במכתב הקודם כתבתי לך על ניתוח חוזר שאני עומדת לעבור לתיקון הלוקס וולגוס ו אני מאוד חוששת מזה. כי קיבוע של בוהן עושה אותי מוגבלת בתנועה. שאלה שלי היא: האם בצילום רואים שחיקת סחוס בבוהן ואולי צריך לעשות ct כדי ליקבוע רמת שחיקת סחוס. עד היום אף רופא לא אמר לי שרואים בצילום שחיקת סחוס קשה.אני מתנצלת על מכתב חוזר. תודה מראש ובברכה אילנה
שלום אילנה! ברוב מוחלט של המקרים אין צורך בבדיקות דימות מעבר לצלום כף רגל כדי- לאבחן שחיקת סחוס במפרק MTT 1 ( מפרק בבסיס הבוהן הגדולה ). במידה וקיימת עדות לשחיקה משמעותית של המפרק - יש מקום לחשוב על ניתוח קיבוע. בברכה