שבר במסרק החמישי עם תזוזה
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לאחר נפילה במדרגות אובחן לי שבר במסרק ה5 עם תזוזה. גובסתי בסד עד מתחת לברך והתבקשתי להגיע בעד שבועיים לצילום חוזר וביקורת אצל אורתופד. בעוד שבועיים אני אמורה לטוס לטיול חברה שכולל הליכה מרובה. האם יהיה ניתן להוריד את הגבס בזמן הזה? והאם ואוכל להתהלך כרגיל? אני לא רוצה לעשות נזק לרגל אבל מנסה להיות אופטימית שאוכל להנות בטיול... אודה לתשובה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מעיין! ככל הנראה לא תוכלי להתהלך רגיל בעוד שבועיים, הקיבוע הוא ל 6 שבועות בערך. ממליץ לך להיות במעקב אורטופד כף רגל וקרסול בברכה