שבר בכף הרגל לאחר נפילה מגובה נעשה צילום
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום נפלתי מגובה על הרגל ולאחר צילום + c.t נאמא לי שיש לי שבר תלישה בטאלוס ושמו לי סד גבס ל 10 ימים ואמרו לי לחזור לביקורת האם יש סיכוי שיורידו לי את הגבס לאחר 10 ימים? בסיכום ביקור נכתב כך: שבר תלישה קטן באספקט לטירלי עם תזוזה מינמלית. לא אומר לי הרבה אשמח לעזרה והאם זה משהו חמור או שהשיקום קל?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום סיוון! בד"כ תקופת ההחלמה בשבר מסוג זה נמשכת הרבה מעבר ל 10 ימים ונדרש קיבוע הרגל ( סד או מגף שברים ) לתקופה של 4-6 שבועות בברכת החלמה מלאה