קנאקים\נקישות בקרסול
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בן 38 בכל צעד שאני עושה יש לי נקישה לפעמים חלשה לפעמים ממש חזקה מהמפרק של הקרסול ברגל שמאל גם במצב שכיבה אם אני עושה תנועת סיבוב של כף הרגל גם זה עושה לי נקישה חזקה. עוד אציין כי לאחר כל נקישה חזקה יש כאב חלש שמלווה לאחר מכן. זה כבר הרבה זמן שזה ככה אך לאחרונה התחיל להציק לי בהליכה. א. מה זה יכול להיות ? ב. האם יש איזשהו טיפול שיכול להעלים את הנקישות הללו ? אודה להתייחסות.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום שרון! אני ממליץ לך לעבור בדיקה אצל אורטופד כף רגל וקרסול. לא ניתן לאבחן בעיה כלשהי בלי בדיקה מדוקדקת כולל לעתים גם בדיקות דימות. בברכה