הסבר לבדיקת ct
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כ-3 חודשים מעדתי ונקעתי את הרגל, לאחר 6 שבועות של סד המשיכו הכאבים עם הקרנת כאב לברך . עברתי בדיקת אולטראסאוד שהיתה תקינה ומיפוי עצמות בה נכתב: בפרק מטטרסוס חמישי קובוידאוס וקלקנאוס קובוידאוס. נשלחתי לפיסיותרפיה. בהתיעצות עם רופא נוסף עברתי ct תוצאות הבדיקה: אין עדות לשבר או בצקת או הסתידות . "באספקט אחורי לטרלי של הקרסול מודגמים מספר פסים היפרדנסים תת עוריים זעירים החשודים לגופים זרים" מה המשמעות?
שלום אילנה! תוצאות ה CT כפי שנכתבו - אין לך שברים בכף הרגל. לגבי חשד לגופים זרים - סביר להניח שמדובר ב ARTIFACT . במידה ועברת בדיקת אולטרסאונד ולא הודגמו גופים זרים. במצב של ספק - ניתן להשלים את הבירור ע"י בדיקת MRI בברכת החלמה מלאה