שבר ישן במלאוס לטלרי
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי שלום לפני כ4 שנים שברתי את קרסולי שנה לאחר השבר חזרתי לאורתופד להמליץ לי על פיזותרפיה בגלל שגילו בסיטי שהשבר לא התאחה ועדיין כאב לי. התגייסתי לפני חודשיים לקרבי ותוך שבוע קרסולי קרס. אציין גם שהיו נקיעות במשך ה4 שנים הללו. לאחר ct שנעשה לפני כחודש הממצא היה כי ישנו שבר תלישה ישן גדול לא מחובר במלאוס לטרלי מימין וos trigonom מימין אני מופנה למומחה כירורגי רציתי לשאול איזה ניתוח אני ככל הנראה הולך לעבור וכמה זמן שיקום/החלמה?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אנטוניו! ייתכן ותצטרך ניתוח קיבוע השבר. לא ניתן לדון בפרטים מבלי לבדוק אותך ולראות את הצילומים. בברכת החלמה מהירה