גרב לחץ לאיחוי מושלם
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני כשבועיים וחצי לאחר שבר בכף הרגל מסרק 5 אתמול עשיתי צילום והרופא ראה 80% איחוי של השבר הוא הוריד לי את הגבס ואמר לי להיות בלי כלום וללכת בהדרגה ובצעדים קטנים אני נורא מפחדת כי המגע של הרגל עם הדריכה מאד כואבת לי וגם אני צריכה ללדת כל רגע וזה מכביד לי מאד יש לי אפשרות להשיג גרב לחץ רפואית אני יוכל לגרוב אותה למשך שבוע רצוף ולהתחיל ללכת בהדרגה כי זה יקל עליי?
לקריאה נוספת והעמקה
טליה שלום, באופן עקרוני אינך זקוקה לגרב או כל מכשיר אחר בשברים אלו. אם בכל זאת את מרגישה שהגרב עוזרת ותומכת ומפחיתה כאבים, תגרבי אותה. הגרב לא מזיקה. מזל טוב