החלמה לאחר ניתוח הלוקס ולגוס - טיולים רגליים
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב ותודה לכם על הפורום המועיל. רציתי לשאול האם מיד לאחר הניתוח ניתן לחזור לעבודה (בישיבה) או שיש להישאר בבית כמה ימים (כמה?). כמו כן כמה זמן מינימום (בערך..) לאחר הניתוח ניתו לחזור לעשות טיול ארוך ברגל (טרק של 2-3 ימים) עם נעלי הרים? אני בן 39 וסה"כ מצבי הגופני טוב. שוב תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ניצן! עקרונית אין בעיה שתחזור לעבודה בישיבה בלבד בסמוך לניתוח. כמובן שעדיף להישאר בבית ימים מספר, אך אם חזרה עבודתך לא סובלת דיחוי... על כל פנים טיולים רגליים ארוכים ( כולל טרקים של 2-3 ימים וטיפול הרים ) תצטרך לדחות ל 3 חודשים לפחות לאחר הניתוח. בברכה