מכה חזקה באצבע הקטנה בכף הרגל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לך ד״ר .. לפני כ40 יום קיבלתי מכה באצבע הקטנה בכף הרגל .. האצבע נפגעה במשקוף דלת , באותו רגע הרגשתי כאב עצום ושמעתי קליק , אחרי שבועיים הכאב לא חלף והנפיחות גם לא חלפה , עשיתי צילום ונראה שיש סדק , הרופא אמר שזה יחלוף אחרי שבועיים , וגם לא חלף חזרתי אחרי חודש מהצילום הראשון ועשיתי עוד צילום , הרופא לא ראה שבר או סדק .. ועכשיו אני אחרי שבועיים מהצילום האחרון , ועדיין יש נפיחות ולא מצליחה לדרוך על הרגל באופן טבעי אלא אם אני לא נוגעת באצבע הקטנה , ועדיין יש כאבים . האם זה סביר ? והאם צריך לעשות עוד משהו ?
שלום נעמה! המצב אותו תיארת דורש בדיקה מעמיקה של אורטופד כף רגל וקרסול. זה לא סביר שלאחר 6 שבועות מהשבר עדיין לא תוכלי לדרוך על הרגל. בברכה