כאב בכף הרגל השמאלית, נפילנ על העצם הפנימית
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אשמח לייעוץ וחוות דעת. החלקתי ונפלתי על הרגל בדצמבר, כאבה לי תקופה ארוכה עצם הטיביה (ככל הנראה לפי גוגל, זו העצם מתחת לעצם הטרוכיליה), גם התנפחה. היום היא עדיין נפוחה, אך ללא כאבים בעצם עצמה, אך כן יש לי כאב באמצע הרגל שאני דורכת עליה גם ללא תנוחה, ואני מרגישה כי הכאב עולה לברך גם. בייעוץ עם אורתופד בפברואר, אמר לי רק ולנעול נעל גבוהה ולא מעבר. מה היית ממליץ?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אדיר! הייתי ממליץ לך לפנות לאורטופד כף רגל וקרסול. יש מקום לבדיקת מקיפה כולל ביצוע בדיקות דימות בברכה