שבר בבסיס העצם המסרק החמישית ברגל שמאל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני ארבעה שבועות שברתי את בסיס העצם המסרק החמישית בכף רגל שמאל. שמו לי סד למשך ארבעה שבועות ושלשום הורידו לי ואפשרו לי ללכת כרגיל. שאני הולך אני עדיין חש בכאבים ברגל וחושש שהשבר החמיר. האם צריך לדאוג? זה סביר שיהיו כאבים וקשיים בהליכה אחרי הורדת סד מסוג שבר כזה? תודה מראש!
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב! ישנם מספר סוגי השברים בבסיס מסרק חמישי. בהחלט ייתכנו כאבים בתקופה לאחר הורדת הסד. אני ממליץ לך להיות במעקב אורטופד כף רגל וקרסול בברכת החלמה מהירה