פענוח תוצאת מיפוי עצמות
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני ארבעה חודשים שברתי את אצבע 5 עם תזוזה קלה. לאחר כחודש מהשבר האורתופד יישר את האצבע ״שחזור קל״. ומאז כבר 3 חודשים שאני עומד/יושב הכף רגל נהיית סגולה אשמח להסבר תוצאות הבדיקה: בשלב הדינמי וסטטי מיידי (Blood Pool) הודגם ריכוז היפרמי באזור הטרזלי מימין. במיפויים סטטים מאוחרים הודגמה קליטה מעט מוגברת דיפוסית בכף הרגל מימין. עם מוקדי קליטת יתר קטנים באיזורים הבסיסים של מטטרזוס 5,4 מימין, לא ניתן לשלול שברים. *רק מציין שהשבר עדיין לא התאחה לגמרי, אבל לפי האורתופד השבר נמצא בעמדה טובה ויש סימני חיבור
שלום ישי! מיפוי עצמות מדגים את המצב של שבר בשלבי ריפוי. מתשיך במעקב אורטופד כף רגל וקרסול בברכה