קרעים ברצועות
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לפני כחודשיים נפלתי.אני לא יכולה לדרוך על הרגל. בבדיקת סונר שנעשתה לפני כמה ימים הוסבר לי כך: יש לי קרע ב ATFL. קרע נוסף בגיד ליגמנטום deltoid. פטישון לטרלי ומדיאלי- הודגמה אי סדירות גרמית כביטוי לשינויים פוסט- טראומתי. ברצוני לציין כי אני מטופלת ע"י אורטופד, אך לצערי לא ניראה שהטיפול היחיד שניתן לי הוא פיזיאוטרפיה מאחר ואינני רואה תוצאות. אינני יכולה לדרך על הרגל, ואף נוטלת טרמדקס נגד כאבים בלילה. בבקשה עיזרו לי להבין מה עלי לעשות בנוסף? והאם יש צורך בהתערבות ניתוחית? תודה, קלרה
שלום קלרה! בשלב הראשוני לאחר הפגיעה נהוג לבצע פיזיותרפיה אינטנסיבית. בהמשך ייתכן ותזדקקי לניתוח. אני ממליץ לך לפנות לבדיקת אורטופד כף רגל וקרסול כדי לעבור בדיקה מקצועית מדוקדקת ולקבל טיפול נאות בברכה