שבר בכף הרגל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב k לפני כשישה שבועות שברתי את כף רגל ימין ומאז הרגל מגובסת ואני לא דורך עליה. עברתי בדיקת CT לפני מספר ימים לקראת ביקורת אצל האורטופד המטפל. בפענוח הבדיקה נכתב כך: "מודגמים שברים במספר מישורים בעצם הקיוניפורמית המדיאלית המגיעים עד המשטח הפרקי של המפרק ה- TMT הראשון". מכיוון שהתור לאורתופד אינו בקרוב אשמח לשמוע מה המשמעות של תוצאות הפענוח. האם אפשר לחזור ללכת? האם יש צורך בהמשך הקיבוע? תודה רבה
שלום אבישי! משמעות הפיענוח הוא שיש לך שבר בעצם בכף הרגל. תקופה ההחלמה הראשונית שדורשת קיבוע ( גבס ) היא בד"כ 6-8 שבועות. בהמשך ניתן להתחיל לדרוך ולגשת לפיזיותרפיה בברכת החלמה מלאה.