שחיקה בבוהן רגל שמאל והעצם שליד הבוהן.
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר מקסים גורביץ שלום, כתבתי לך ב-16.10.2012, וקיבלתי תשובה, בתשובתך צייטנת שאתה ממליץ להעזר בתרופה ובזריקה. לכן אני שואלת באיזה תרופה מדובר, ואיזה זריקה אתה ממליץ. אשמח לתגובתך המהירה.
שלום אסתי! התאמת התרופה מתבצעת במהלך בדיקת רופא. אני לא יכול להמליץ על גבי דפי הפורום על טיפול תרופתי מסויים. כעקרון מדובר על תרופות שהן Non Steroidal Anti-inflammatory drugs , ולגבי ההזרקות ניתן להיעזר בהזרקות של Steroids או הזרקות של Hyaluronic acid במקרים מסויימים. כמובן שהתאמת הטיפול היא פרטנית ומתבצעת ע"י אורטופד כף רגל. בברכה