כאב בעקב
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בוקר טוב, הנני בת 30. לאחרונה התחילתי לסבול מכאבים בעקב השמאלי.כואב לי לדרוך על הרגל במיוחד בשעות הבוקר כשאני קמה מהשינה. כמו כן יש הרגשה של אי נוחות באיזור האגן באותו צד. הייתי שמחה לקבל המלצה על המומחה לכף הרגל באיזור השרון. תודה,גליה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום גליה! התסמינים אותם את מתארת יכולים להיגרם ע"י Plantar Fasciitis או בשפה העממית "דורבן". אני ממליץ לך לפנות לבדיקת אורטופד כף רגל וקרסול. אם את חברת קופ"ח מכבי או כללית את מוזמנת לפנות אליי במסגרת של קופ"ח או לבקש הפנייה למרפאת חוץ ( מרפאת כף רגל וקרסול ) במרכז רפואי ע"ש הלל יפה בברכה