כאב בקרסול שמאל ללא סיבה
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בן 36, בריא בד"כ. לפני כחודשיים, ללא סיבה מסויימת, התחילה נפיחות רצינית בקרסול שמאל שלוותה בכאבים חזקים וצליעה. לאחר שבוע של טיפול מאסיבי בקרח וארקוקסיה הנפיחות נעלמה והצליעה נעלמה, עם זאת, נותרו כאבים חזקים בעצם הקרסול. לאחר בדיקת מומחה הופניתי ל mri בו נראת נקודה שחורה על עצם הטיבילס, בחלק התחתון ליד הקרסול. אני ממתין לפיענוח, האם יתכן גידול סרטני?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב! התשובה היא - כן ! אך הסיכוי לגידול סרטני הוא נמוך... צריך להגיע לבדיקת אורטופד כף רגל וקרסול עם התוצאות של MRI בברכה