בורג שבור ברגל לאחר הניתוח
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני חולה סכרת ובוצע ברגל ניתוח שרקו. מרגע הניתוח ידעתי שמשהו לא תקין הייתי אם גבס חודשיים, והתחלתי לדרוך אבל היה כואב מאוד עד שלפני שבועיים התגלה שאחד הברגים נמצא בצילום רנטגן שבור במסרק 1. מה עושים?
שלום רב! ממליץ לפנות לבדיקת אורטופד כף רגל וקרסול שניתח את החולה. המצב הוא מרכב ולא ניתן לתת יעוץ בלי להיכנס לעומק הבעיה. בברכה
אני במעקב בשערי צדק אצל הרופא שניתח, הוא אמר שעדיף לא להתעסק אם זה ולהשאיר את המצב על כנו. סליחה אבל כואב לי ומפריע. זה לא הגיוני שבורג נשבר ואני אמור לחיות אם זה. אולי הוא מגן על האינטרסים שלו ואיך יכול להיות בכלל שבורג נשבר ממש סמוך לתום הניתוח