תשובה לצילום סיטי מעוניינת בסבר/ יעוץ
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ,סובלת זמן ממושך מכאבים בעקבים ביפרט בעקב ימין עד כדי צליעה . לאחר זריקה לאחר טיפולי פזוטראפיה נשלחתי לצילם סיטי אבקש עד שהתור שניקבע לי לאורטופד ולהמשך ברור להבין את התוצאה הנוכחית של הצילום .ואיזה בדיקה יותר מדוייקת מיפוי עצמות או mri? תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום איילת ! בדיקת דימות צריכה להתאים למצב החולה ובא לתת תשובה לחשד קליני למצב מסויים לכן אני ממליץ לך להיבדק ע"י אורטופד כף רגל וקרסול אשא יתאים את הבדיקה באופן מדוייק. בברכה