כאבים בכף הרגל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, עברתי ניתוח לקיבוע כף הרגל לפני כמה שנים,הקיבוע נעשה בעזרת פלטה וברגים, לאחרונה אני מרגישה כאבים וייתכן שהברגים מציקים לי השאלה אם יוציאו לי את הברגים המצב יכול להיות יותר גרוע? ואני מתכוונת שיכול להיווצר ריפיון של החיבור בכף הרגל? או להיפך?מה דעתך? תודה למענה סופי
לקריאה נוספת והעמקה
שלום סופי! הכל תלוי בסוג השבר / סוג הניתוח / מצב החיבור והרבה הרבה משתנים נוספים. אני ממליץ לך לעבור בדיקת אורטופד כף רגל וקרסול כולל ביצוע בדיקות דימות עדכניות ( צלום רנטגן וייתכן גם CT ) בברכה