בצקת תת עורית לאחר ניתוח
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום עברתי ניתוח להוצאת גוש gct of tendon באספקט הפלנטרי כף רגל שמאל בתאריך 4/1/18. בבדיקת us שבוצעה אתמול נרשם: הודגמה בצקת תת עורית וקולקציות נוזליות בצורה ביזרית עם שלוחות אשר משתרעות משכבה תת עורית לעומק. לא נצפתה היפר מיה באזור. אודה לתגובתך, מה ניתן לעשות במקרה כזה? האם יש צורך בניתוח חוזר או שזה דבר שיחלוף עם הזמן?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום יונית! אני ממליץ לך לגשת לבדיקת אורטופד שניתוח אותך, ייתכן ויש מקום לביצוע בדיקות דימות נוספות או התערבות כירורגית נוספת ( ייתכן וקיים דימום לאחר הניתוח ) בברכה