כאבים לאחר הורדת סד גבס
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני שבוע שמו לי סד גבס בקרסול שמאל כי היה לי חשד לשבר בפטישון לטרלי( אחרי שעיקמתי את הקרסול יום לפניכן באימון) . היום הורידו לי אותו( בלי צילום) והלכתי בצהריים להליכה בחוף והתחילו לי כאבים משש חזקים בקרסול. שאלותי הן: זה נורמאלי כאבים חזקים לאחר שהורידו לי את הסד גבס? מה אפשר לעשות עם זה ? אם יכול להיות שיש שבר שלא התאחה ?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום שרון! קודם כל טבעי שיש כאבים לאחר חשיפה למאמץ! אני ממליץ לך להימנע מכל הפעלה מאומצת של הרגל ולפנות להערכה חוזרת של אורטופד כף רגל וקרסול! בברכה
תודה רבה !