כאבים לאחר ששמו גבס ברגל וביד
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי הבן זוג שלי עבר אתמול תאונה שבר את הרגל והיד הגבס ברגל ממש כואב לו !! אנחנו מפחדים שאולי לא לא עשו לו את הגבס בצורה טובה איך ניתן לדעת והאם זה בסדר שכואב ככה ברגל . הרופא אמר שהוא לא רואה שבר אבל בגלל שהרגל הייתה נפוחה מאוד הוא אמר שיש חשש ושם לו גבס בכל מקרה . למרות שלא ראה בצילום . תודה .
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ענת! ככל הנראה הגבס הותקן בעקבות חשד קליני לשבר. הכאבים הם סימן לפגיעה משמעותית ויש להיות במעקב צמוד של אורטופד ולהמשיך בבירור הדמייתי מתאים . בברכה