לאחר ניתוח כריתת גוש gct
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לפני 6 שבועות עברתי ניתוח לכריתה מקומית של גוש gct באספקט הפלנטרי של כף הרגל. רק עכשו הפצע התאחה והתחלתי דריכה מלאה על כל הרגל (עד עכשו רק על העקב). המקום עדיין נפוח לעומת הרגל השניה כך שקשה להכניס לנעל. מרגישה ממש כאילו הולכת על גבשושית. האם נורמלי? מתי חזרה לתפקוד מלא ללא צליעה ? האם יש צורך הפיזיותרפיה? מדוע עדיין חלק מהמקום מרגיש רדום?
שלום יונית! הכל תלוי בהיקף ההתערבות הניתוחית ( גודל הגוש / מיקום הגוש וכו' ) כעקרון התאוששות יכולה לקחת מספר חודשים. חשוב להיות במעקב צמוד של המנתח שלך. בברכת החלמה מלאה