כאב ונפיחות באצבע ממכה חזקה
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
קיבלת ליפני כמה ימים מכה באצבע והיתנפח לי מאוד, ירדה הנפיחות אבל לא לגמרי יש לי כאבים באצבע ואני לא מסוגלת שנוגעים לי בה וקשה לי ככה בעבודה לתפקד אם היד הפגועה מה עלי לעשות להחלמה מהירה של הפגיעה ?? (יש לציין שרופא משפחה שלל שבר בצילום שעשיתי לאחר החבלה) האם זה הגיוני שלאחר כמה ימים אין שיפור משמעותי בכאב האם יש צורך לגשת שוב לבדיקת רופא??
שלום ריקי! אני ממליץ לך לפנות ללא דיחוי לבדיקת אורטופד ! רופא משפחה אינו יכול לשלול בוודאות את השבר ( אף שבפיענוח הצלום ע"י רנטגנולוג רשום שאין עדות לשבר, עדיין יש סבירות מסויימת לפגיעה גרמית או אחרת, אשר דורשת התערבות אורטופד) ! בברכת החלמה מלאה.