כף הרגל והקרסול לאחר שבר בעצם הפיבולה
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי אני אחרי שבר בעצם הפיבולה שנגרם עקב נפילה לפני 3 שנים אך יש לי רצועות קרועות ותור לרופא רק בעוד חודשיים ....ומעניין אותי הפענוח מצב לאחר שבר מסרק 5 מצד שמאל ללא סימני איחוי התעלות הטרסליות נצפו חופשיות (מה זה אומר??) פסגות הטלוס הודגמו שמורות
לקריאה נוספת והעמקה
שלום קרן! לפי הפיענוח עברת שבר בעצם מסרק 5 שעדיין לא התאחה ( ואם עברו כבר 3 שנים מאז החבלה - ככל הנראה כבר לא יתאחה... ) חשבו להבין האם את סובלת מכאבים בכף הרגל, הגבלה בתפקוד וכו'. אני ממליץ לך לפנות לבדיקת אורטופד כף רגל וקרסול לצורך המשך הבירור והטיפול בהתאם לממצאים. בברכה