כאבים בחלק העליון של כף רגל ימין באזור הקרסול
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 65 סובלת כבר כמה חודשים מכאבים חזקים ברגל ימין באזור הקרסול בחלק העליון בהליכה לפעמים זה מגיע לכאב כזה שאני צריכה לעמוד (כאילו היכו בי בטיזר) עברתי 8 טיפולים בדיקור שקצת הקלו אבל זה ממשיך ומקרין לחלק האחורי של השוק.יש לי בעיות גב ידועות של דיסקים שחוקים ובלטים ב-L3 ן-L4 I-ו-L5.אני כמעט כל יום לוקחת משככי כאבים על מנת שאוכל ללכת.אני עדיין עובדת (רוב הזמן בישיבה)ומתעמלת פעמיים בשבוע ופעם בשבוע עושה הידרוטרפיה.איך אפשר להקל את הכאבים?וממה זה בא? אודה על תשובתכם
לקריאה נוספת והעמקה