כאבים כריות כף רגל(רקמה רכה)
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום!אני בת 54.לאחרונה הופיעו לי כאבים שורפים מתחת לאצבעות בכריות כף הרגל ובציר המרכזי של כף הרגל(ברקמה רכה).הכאבים בעיקר אחרי הליכה ,לפעמים שאני דורכת על הרגל.הכאב בעיקר ברגל ימין. חשוב לציין שלא קיבלתי שום מכה.אין אודם או פצעים.אין לי פלטפוס. מהן הסיבות לכאב כזה?האם יש צורך בצילום?מהו הטיפול לבעיה הזאת? תודה. דינה
שלום דינה! ישנן סיבות רבות שיכולות לגרום לתלונותיך. אני ממליץ לך לפנות לאורטופד כף רגל וקרסול. ישנה סבירות שתידרשי לבצע צלומי רנטגן ואף בדיקות דימות נוספות, כמו כן ייתכן ויש צורך בביצוע בדיקת EMG ( הכל בהתאם להחלטת אורטופד לאחר בדיקתך ) מועדים לשימחה!