תופעות לווי לאחר טיפול כימותרפי
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לאחר סדרה ארוכה של טיפול כימותרפי בארבעה חומרים ציספלטין+D.T.I.C.+אינטרלוקין2+אינטרפרון אני מתקשה בהליכה, התחושה היא הליכה ברגלים יחפות על חלוקי אבן, גם כאשר אני נועל נעלים עם סוליה רכה מאד, אני מנסה להבין מה השתבש בכפות הרגלים שלי
לקריאה נוספת והעמקה
שלום יוסי! התופעה היא מוכרת ונקראת PERIPHERAL NEUROPATHY, והיא אכן מתפתחת בעקבות כמותרפיה כהתרופות הכמותרפיות פוגעות ( ולעתים בצורה לא הפיכה ) במערכת העצבים. אני ממליץ לך לפנות להערכת נוירולוג והתאמת טיפול אשר אמור להקל על סבלך. בברכה